Bra start på sommarlovet

Hej, har haft en riktigt bra start på sommarlovet! I måndags så va jag med Maja Fogby och vi åkte till Ica och köpte jordgubbar, melon och choklad och så cyklade vi ut till ett fält och hade lite picknick ;) och igår så tog jag det mest lugnt och så solade jag lite. Och idag var jag med Sofia till fem ungefär och nu ikväll har jag varit med Sandra :) imon ska jag in till stan med min syster en stund och sen skulle kanske jag och Sandra cykla och plocka jordgubbar. Och sen på fredag är det midsommar så då kommer pappas kompis och hanns familj hit ;) / Maja

Haha, förlåt Fia men men tycker denna bilden är så rolig på dig! Hon sitter och diskuterar om sin glass :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0