juni 2011

har tänkt börja med en lien ny grej här på bloggen nu i sommar men att jag skriver om hur att det var den månaden förra året, vad tycker nu om det? så nu börjar vi med juni :)

vi hade en liten avslutningsfest på öland eftersom många skulle sluta och börja på andra skolor och de flesta skulle ju till barkestorp :)
jag fick min nya kamera och fotade jättemycket (vill dock ha en ny nu, hehe)
jag slutade 5:an vilket som var väldigt tråkigt för det var världens mest underbara klass! (diggar marcus min på den här bilden asså haha)
ja det var nog det mesta tror jag. jag gjorde inte så jätte mycket den månaden faktiskt, utan jag njöt mest av att vi hade fått sommarlov / maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0